Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за еърбеци...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за еърбеци...

    Искам да си сложа и еърбег за мястото до шофьора, възножно ли е това?
    И какви неща евентуално ще ми трябват.Ясно че ми трябва ново табло с негърмял еърбег и вероятно централа.Но какво още друго...и въобще става ли изобщо?
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

  • #2
    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
    Искам да си сложа и еърбег за мястото до шофьора, възножно ли е това?
    И какви неща евентуално ще ми трябват.Ясно че ми трябва ново табло с негърмял еърбег и вероятно централа.Но какво още друго...и въобще става ли изобщо?
    Друго освен кабелите до централата май нищо. Ама за какво ти е? Мислиш да се блъскаш ли? Недей да предизвикваш дявола!
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Друго освен кабелите до централата май нищо. Ама за какво ти е? Мислиш да се блъскаш ли? Недей да предизвикваш дявола!
      Нищо освен ново табло...
      Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
      ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
      Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

      Comment


      • #4
        На алуминиевата греда под таблото се захваща капака на бега който като се отвори той, се вдига нагоре - не знам дали тия дупки ги има на другите греди.....иначе мисля че ще стане, но е голяма играчка.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Абе мисля си да си вадя таблото някой слънчев ден, да видя откъде трака (тракане на стотинка дето му е названието) , та си викам така и така ще го ям ... поне някаква полза да има от начинанието. Ще си намеря табло, централа, жици и ... ако само това ми трябва мисля че не е чак толкова голяма болка за умиране.
          А как стои въпроса ако си намеря седялки с еърбеци? Някаква разлика в централите има ли на коли с 1 , 2 и 4 еърбега?
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            Абе мисля си да си вадя таблото някой слънчев ден, да видя откъде трака (тракане на стотинка дето му е названието) , та си викам така и така ще го ям ... поне някаква полза да има от начинанието. Ще си намеря табло, централа, жици и ... ако само това ми трябва мисля че не е чак толкова голяма болка за умиране.
            А как стои въпроса ако си намеря седялки с еърбеци? Някаква разлика в централите има ли на коли с 1 , 2 и 4 еърбега?
            Има. Различни са.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              А как стои въпроса ако си намеря седялки с еърбеци? Някаква разлика в централите има ли на коли с 1 , 2 и 4 еърбега?
              Има разлика, макар че не е задължително да са активни тия в седалките......но иначе трябва централа за 4 бега, още жици за опъване, гледам че беговите са някакви жълти, и може да има разлика от обикновенните жици, отделен е въпроса че не знам дали със сигурност всяка централа с 4 бега може да приеме 4 капсули сбрани откъде ли не, макар че досега съм дал 4 централи на хора дето оригинално са били с други и не са ми казали за проблеми........но това е относитлно......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                То хубаво звучи: табло,еърбек,централа но как централата ще разбере ,че има удар за да отвори новия бек ? Не трябва ли да има датчици които сигнализират на централата и тя задеиства пиропатрона !
                Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                  То хубаво звучи: табло,еърбек,централа но как централата ще разбере ,че има удар за да отвори новия бек ? Не трябва ли да има датчици които сигнализират на централата и тя задеиства пиропатрона !
                  Затова централите са различни модели и ако не е предназначена да управлява 4 еърбега, то ако щеш и 20 да й закачиш, нищо няма да отвори.
                  За да се сложи още една възглавница, трябва да се смени и централата.
                  Май по-лесно ще бъде да се продаде тази кола и да се купи друга
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Датчиците са в самата централа! Нищо друго освен централа и табло не е необходимо. И евентуално окабеляането ако го няма.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      A как ще разбереш дали всичко е направено както трябва?

                      Comment


                      • #12
                        С диагностика.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment

                        Working...
                        X